Friday, February 14, 2014

Breaking Bad

The reason why I don't update much is because of this

















Yes, I'm hooked.
currently at season 3...
2 more season to go
That's why I don't wanna watch it at the first place
Nanti jadi ginilah...
pagi sampai je breakfast aku layan 1 episode
lunch time 1 episode
so takda masa update blog
kat rumah tak tengok pasal obviously donwload je
format pulak ntah apa ke jenis tak boleh pasang kat blu ray player
damn

When my surfacing get obsessed with this series
I knew
mesti tahap best gila punya
aku tunggu je masa yang sesuai
padahal cerita ni dah lama abis
too late to regret
gotta finish this and pastu tension sebab dah abis
tapi tak sabar nak habiskan
psycho kan
ngeeee

1 comment:

zulkarnainazhar said...

Say my name...I am the danger...welcome to Heisenberg's zone...hehehe