Thursday, March 31, 2011

The Evil That Man Do


The ticket


Still ingat lagi konsert Iron Maiden yang aku tak dapat pergi tu?
Technically I should be going and ada tiket tu selama seminggu je
Pastu kena jual kat Azam

Reason:
Permintaan Surfacing untuk berjimba dengan blood brothers dia je



Since konsert Lamb of God aku tak dapat pergi tu aku dah cakap:
any concert after this, i'm going - like it or not

and so with Iron Maiden The Troopers live in Singapore
tapi bila Surfacing buat muka kesian berharap aku memahami
permintaan dia sebelum kawin ni
aku pun sebagai understanding fiancee meluluskannya...
cewah
yela orang dah beriya-iya memujuk dengan janji-janji manismu...
hahaha






I guess this is the only time before kawin he can fully enjoy himself
with great friends bromance dia pulak tu kan
karang tetiba ada terselit aku ni sorang pompuan...
cam tak best la kan
They must have their personal stories and gay jokes to share
Kalau aku ada mesti restricted



It's guy love - Megat, Anas, Zaidi, Surfacing


lagipun kali ni orang kuat dia -anas, megat and zaidi ada
lagi la dia nak beromantika 4 orang tu
But it's ok sebab dia teman aku pergi concert deftones a day before
terubat kekecewaan




Zaidi, anas, surfacing, megat, polpol, azam


so on that day aku hantar dia pergi airport
Nasib baik cuti umum pulak kan
Bila dah sampai sana tak dapat contact pulak surfacing ni
bengang je aku kan
Gigih la aku dok tengok update kat twitter apa cerita konsert kat sana

so dapat la aku tau sneak peak
contohnya PEN A ticket holder beratur punya lama nak masuk concert hall
pastu kebasahan sebab hujan lebat and tak boleh masuk
merchandise pulak banyak dah habis sebab sikit and mahal pulak
so tak berharap la nak dapat tour t-shirt ke dari surfacing nampaknya






Esoknya lagi 2 jam sebelum amik kat airport baru la surfacing call
dia kata sana roaming tak boleh and hp dia rosak tak boleh charge battery
dalam hangin-hangin ni, tak sabar jugak nak pergi ambik dia kat lcct
flight pulak sampai dekat pukul 11malam
Shananeh la mangsa kena lepak sama aku sementara nak kill time

Mula-mula macam tensen la kan...
tapi lepas dengar story dia and how he managed dapat duduk depan sekali
dekat barricade tu lepas mengharung lautan manusia

I feel so happy for him...
I mean he waited for 20 years for this
Ye, surfacing dengar Iron Maiden dari sekolah rendah lagi
Gile
Aku sekolah rendah dengar lagu ntahpape je semua
(malu nak sebut..wahahha)






Tengok betapa dekatnya si bruce tu dengan dia sampai kena air peluh


and then...tell me
who can get angry at someone you love so dearly?
ngeee

lagi-lagi bila that someone managed to grab this t-shirt for me




Awww...you're so damn sweet lah surfacing :)
Rambut ada panjang
muker ade ganasz
tapi hati bannyyakk cantik juge

Walaupun blink-blink tapi original merchandise
harusla big day out weekendnya pakai baju ni



ye saya memang suka posing gini sebab perasan muka nampak kurus


So terubatlah frust ku walaupun lepas ni masaklah ko surfacing
kalau ada band-band best datang singapore lagi
sebab aku akan follow...
muah ha ha





Thank you my surfacing.
Love.




MY INTERMONOLOGUE:
Iron Maiden - Phantom of The Opera

1 comment:

shana said...

lawa lah kau dalam gambar tu .. profile pic baru. hehe entry yg sweet2 ganas. takpe next time, it's your turn pulak.