Monday, September 27, 2010

Faces of Malaysia




Malaysia: polaroid project 2
Shana yang intro contest ni
tapi end up aku yang masuk and dia tak...
ngee

boleh hantar 10 entries tapi dia akan shortlisted kat fb page
winner will get RM1500 cash
tempting kan
so aku punya gambar ada 3 shortlisted
as below:



Ayah


Batu Ferringhi


Admiring the scenic beauty


tapi yang leceh ialah to get everyone to vote
kawan fb aku bukan 10 juta macam lady gaga kan
so dengan muka tak malu aku ada la tag kawan-kawan fb ni
dapatla dalam 8 vote je...
hahhahaha
kesian aku sungguh tak popular

tapi takpelah mende ni pun just for fun
Just sharing pictures of important faces
in my life with everyone
(Ayat ayat dah give up tau tak menang punya)


Tapi kalau ada yang nak vote dipersilakan
(masih lagi berharap neh...hahahha)

tempting kan
so aku punya gambar ada 3 shortlisted
as below:

ha senang je kan
mane la tau ada rezeki boleh cover duit buat crown gigi rabu ni
rm500 lebur begitu sahaja sebab gigi mati ni.
sigh.

tak vote pun takpe...
takde paksaan
Next contest will be myeg: 1stepfwd
hopefully i'll get shortlisted too!
cepat karang idea, shananeh...10 ribu ni!





MY INTERMONOLOGUE:
Coldplay - Fix you

1 comment:

shana said...

aku mana power buat essay2 ni. haha tapi 10k mmg cm bes. buntang2 mata aku kelip2 tgk hadiah :P

adui shell pun tk menang2. camno ni. hahaha