Tuesday, July 20, 2010

More Than Fine


ni main course dia


Last 2 weeks kitorang pegi makan kat lascarretas
Kawan Surfacing la cakap rib die lagi sedap dari Tony Roma's
Maka dia yang gile rib ni terus tak sabar sabar nak try
Kalau korang perasan...
muka dia ade looping kat Tony Roma's punya TV
pasal pertandingan makan Rib aritu...
hehehehe
Unfortunately he's not the winner
kalau tak...dah dapat makan free setahun ok...



Appetizer menu

Aku pulak masa tu baru lepas buat detox...
3 hari minum jus je
maka nafsu makan aku membuak-buak nak makan daging

So, sabtu tengahari dengan gigih
kitorang ke Lascarretas Ampang
Terus order pasal dah check awal-awal menu kat online...
ngeee






Yang bestnya deco tempat ni sangat best
memang feeling-feeling mexican abesla
padahal tak penah pun pegi mexico...
poyo-poyo je macam boleh tau camni feeling dia pulak kan...
ngeee




Muka tak semiak masing-masing tunggu makanan...lapar weyy


First dapat complimentary Nachos sama sour cream tu...
Nasib baik aku tak order Nachos as appertizer...
kalau tak dah rugi
memang tak sampai 5 minit Nachos lesap dari pandangan



Nachos complimentary

Nih air aku...Jus Tomato
aku ni pulak rasa bersalah pasal baru lepas buat detox
sudah order jus tomato konon-konon nak bagi balance la
sekali rasa sos tomato hamik kau
tapi sebab 6.90 jadi aku habiskan jugakla...
ngeeee



Tomato Juice aka sos tomato maggi


Ha ni Las carretas wings
tak menyesal order sebab lagi sedap dari buffalo wings chillis
pun tak sampai 5 minit dah habis...
punye la lapar



Chicken wing sedap


Tu dia makanan aku dah sampai
Aku order Fajitas mix (beef & chicken)
aku teringin betul sejak zul makan kat chillis aritu
Harga slightly cheap dari Chillis
tapi kat chillis ade udang...
kesedapan - sama dengan chillis


the whole set


cheese, sauce, veggies...
ni nak panggil apa..side ke condiments..ke sama?
hehehe



Meat maniac


Ni ribs yang Surfacing nanti-nantikan
memang portion die besar sikit la dari Roma's
and tender sungguhhhh daging dia
tapi Roma's menang dari segi variety sos yang dia ada



alamak lapar aku terus...


tak cukup rib dengan fajitas aku sekali dia kebas...
ehee
...takdela sebenarnya aku tak habis makan...
ngeee



Bila perut dah kenyang
baru la happy muka masing-masing
Badan pon obvious mengembang





walaupun happy ade sedikit kelat lah bila dapat bil
habis tu kalau makan sedap-sedap
harus lah bayar pon sama mantap

gile kau...
ni dah sama ngan kos duit minyak aku untuk 2 minggu setengah
Jadi surfacing untuk 2 minggu yang akan datang ni,
kita makan kat rumah dulu baru keluar ok...
bajet.


for reference untuk sapa-sapa nak try makan sini later


Walaubagaimanapun kami berdua amat berpuas hati
dengan hidangan yang dah dilahap dengan rakusnya
Kalau ada rezeki boleh makan lagi


Ni lah perasaan kami lepas keluar dari restoran....



Las Carretas Ampang
22 Persian Ampang
55000 Kuala Lumpur
Malaysia
Tel +60 (0)3 4257-1668
Open daily from 11.30am-2.30pm & 6.30pm-10.30pm




MY INTERMONOLOGUE:
Los Lonely Boys - Heaven

2 comments:

shana said...

fajita yang nampak lazat. sila review lebih banyak kedai makan. one of it kedai western ostrich ko tu. hehe

pet09 said...

Ngee aku pon dah lama x makan kt kedai ostrich ni psl byk sgt kedai aku nak try...pasni kalo ada rezeki try san francisco steakhouse lak..adui makan n makan lagi...